Ulotki reklamowe

małe formaty, wielkie rezultaty

Ulotki to małe narzędzie o wielkich możliwościach.
Połączenie niskiej ceny i gigantycznych zasięgów
daje ogromne możliwości marketingowe.

Są popularne nie bez powodu: działają
w każdej branży, skutecznie sprzedają
usługi i produkty, a stosunek budżetu
do efektów jest bezkonkurencyjny.

Zamów od razu lub dowiedz się więcej:

Co chcesz teraz zrobić? Mamy dla Ciebie dużo sprawdzonej wiedzy,
przykłady skutecznych ulotek, a jeśli już wiesz, czego potrzebujesz,
przejdź do oferty i ustalmy termin dostawy jeszcze dziś:

Ulotki w marketingu

Doświadczone firmy i agencje ciągle stosują ulotki,
bo to narzędzie nie do zastąpienia. Zwiększasz
zasięg offline, możesz przekazać dużo informacji,
ale też stosować je jako narzędzie szybkiej,
impulsowej komunikacji (np. promocje).

W tym, w czym dobre są ulotki,
nie jest tak dobre nic innego.

Badania mówią: drukuj ulotki

konsumentów otrzymujących ulotki pod drzwi zapamiętuje ją.

Badanie #1:

Badania przeprowadzone przez Direct Marketing Association wykazały, że 89% konsumentów zapamiętuje ulotkę, którą otrzymała pod drzwi swojego domu. To więcej niż jakikolwiek inny kanał marketingu. Co ciekawe aż 45% osób, które nie wyrzuciły ulotki trzymają ją w widocznym miejscu.

Badanie #2:

Najlepszymi branżami do reklamowania się ulotkami są restauracje i lokalne biznesy. Aż 74% konsumentów interesują usługi, które znajdują się blisko ich miejsca zamieszkania.

konsumentów, chce otrzymywać ulotki od restauracji i lokalnych usług.

o tyle częściej ulotki ze zniżkami i kuponami promocyjnymi są zachowywane przez odbiorców

Badanie #3:

Ulotki ze zniżkami i kuponami promocyjnymi są zachowywane 33% częściej niż materiały bez form zachęty.

Badanie #4:

79% odbiorców zachowuje lub przekazuje znajomemu ulotki dystrybuowane do skrzynki pocztowej

tylu odbiorców zachowuje lub przekazuje znajomemu ulotki dystrybuowane do skrzynki 

Dobre praktyki: projektowanie ulotek

Przykładowy tytuł wpisu blogowego

Najlepszymi branżami do reklamowania się ulotkami są restauracje i lokalne biznesy. Konsumentów interesują usługi, które znajdują się blisko ich miejsca zamieszkania i chcą się z nimi zapoznawać. Dla każdego lokalnego biznesu to wskazówka, której po prostu nie opłaca się pominąć.

Przykładowy tytuł wpisu blogowego

Najlepszymi branżami do reklamowania się ulotkami są restauracje i lokalne biznesy. Konsumentów interesują usługi, które znajdują się blisko ich miejsca zamieszkania i chcą się z nimi zapoznawać. Dla każdego lokalnego biznesu to wskazówka, której po prostu nie opłaca się pominąć.

Przykładowy tytuł wpisu blogowego

Najlepszymi branżami do reklamowania się ulotkami są restauracje i lokalne biznesy. Konsumentów interesują usługi, które znajdują się blisko ich miejsca zamieszkania i chcą się z nimi zapoznawać. Dla każdego lokalnego biznesu to wskazówka, której po prostu nie opłaca się pominąć.

Ulotki na każdy sposób

Więcej gości, większa sprzedaż, lepsza widoczność?
Wykorzystaj siłę ulotek, jak tylko chcesz.

Ulotki standardwe

Proste jest wielkie.

Ulotki składane

Więcej stron i możliwości.

Ulotki standardowe

To jedna z najtańszych opcji reklamy Twojej firmy, ale też najmniej miejsca na przekazanie klientom ważnych informacji. Przekaż musi być mocny i zwięzły, do tego bardzo czytelny. Sprawdzą się znakomicie jeśli chcesz wypromować pojedyncze produkty lub zachęcić klientów ofertą specjalną.

Korzyści:

  • niska cena
  • łatwość drukowania dużych nakładów

 

Prosty przekaz

Szybka prezentacja

promocja

instrukcje obsługi

Sukces zaczyna się od zamówienia

By zarobić na ulotkach, trzeba je najpierw zamówić.

Dostępne formaty

A7

700 x 400 mm

A5

700 x 400 mm

A3

700 x 400 mm

Własny format

700 x 400 mm

A6

700 x 400 mm

A4

700 x 400 mm

DL

700 x 400 mm

A7

To maleńka ulotka, przypominająca rozmiarem wizytówkę. Idealnie sprawdzi się jako promocja kuponu rabatowego lub bonu na zakupu produktu lub usługi.

A6

To ¼ standardowej strony A4, jaką wkładasz do drukarki. To więcej możliwości na prezentację menu w podręcznym i łatwym do przechowywania rozmiarze.

A5

To rozmiar potocznie zwany „zeszytowym”. Możesz wygodnie przedstawić informacje o firmie oraz listę produktów i usług. To również dobry rozmiar na małą, składaną ulotkę.

A4

Najbardziej popularny rozmiar kartki papieru, dokładnie taka, jaką wkładasz do drukarki. W ulotkach wykorzystywania głównie w wersji składanej. To duże możliwości prezentacji oferty, informacji o firmie oraz usługach.

A3

To bardzo duży format, wielkości dwóch standardowych kartek A4. Dobra do produkcji składanego folderu lub małego plakatu.

DL

W tym formacie zazwyczaj spotyka się koperty. To jakby kartka A4 złożona na 3 części. To rozmiar często wykorzystywany w produkcji folderów lub ulotek.

Własny format

Jeśli nie znalazłeś pasującego Ci formatu, chętnie przygotujemy ulotki w wybranym przez siebie, dowolnym formacie.

Dostępne papiery

Kreda błysk

OFFSET

Kreda mat

Inne papiery

Kreda błysk

To powlekany, błyszczący papier, nieco grubszy niż zwykła kartka papieru o gładkiej, miłej w dotyku powierzchni. Dobrze wydobywa kolory, jednak może odbijać światło.

Kreda mat

To powlekany, kredowy papier o matowym wykończeniu, o gładkiej, miłej w dotyku powierzchni. Jest nieco grubszy niż standardowa karta papieru i nie odbija światła.

Offset

To papier niepowlekany, o grubości standardowej kartki papieru o matowej, chropowatej powierzchni. Zdecydowanie najtańszy. Dobrze absorbuje tusz.

Inne papiery

Tutaj przykładowy tekst opisujący 

Dostępne gramatury

80g - 115g

170g - 200g

130g - 150g

250g - 350g

80g - 115g

To standardowa grubość zwykłej kartki papieru. Przy dużej ilości kolorów i zadruku może być zbyt cienki. Dobry do drukowania prac i dokumentów.

130g - 150g

Papier nieco grubszy niż standardowa kartka, w dotyku wzmocniony. Dobrze nadaje się do wydruku ulotek. Dobrze absorbuje tusz, nie przecieka, jest sztywniejszy i bardziej trwały.

170g - 200g

To papier ozdobny, dość sztywny, nie łamie się. Często używany do kartek z życzeniami. Świetnie nadaje się do wydruku wizytówek.

250g - 350g

To gruby, sztywny papier ozdobny, wykorzystywany najczęściej do wydruku pocztówek i wizytówek. Nie łamie się, ma grubość tekturki.

Dostępna kolorystyka

4/4 CMYK dwustronnie

4/0 CMYK jednostronnie

4/4 CMYK dwustronnie

Jeśli wybierzesz ten wariant, wydrukujemy Twoją ulotkę dwustronnie, w pełnym kolorze.

4/0 CMYK jednostronnie

Taki produkt będzie zadrukowany z jednej strony, druga strona pozostanie niezadrukowana.

Dostępne foliowanie

Folia błysk

Folia Soft Touch

Folia mat

Folia Anti Scratch

Folia błysk

Po wydrukowaniu, Twoje ulotki pokryjemy dwustronnie błyszczącą, przezroczystą folią. Dzięki temu druk będzie bardziej wytrzymały i odporny na rozdarcia. Nadaje błyszczący efekt.

Folia mat

Po wydrukowaniu Twoje ulotki pokryjemy dwustronnie matową, przezroczystą folią. Druk stanie się bardziej wytrzymały na uszkodzenia i rozdarcia. Opcja często wykorzystywana przy wydruku folderów i okładek. Nadaje matowy efekt.

Folia Soft Touch

Zadrukowaną ulotkę, folder lub okładkę pokryjemy specjalną folią, która wydaje się miękka w dotyku. Jest bardzo elegancka.

Folia Anti Scratch

Matowa folia o wysokiej wytrzymałości. Wydruk pokryty tą folią jest odporny na uszkodzenia i zarysowania.

Dostępne lakierowanie punktowe

Jednostronnie

Dwustronnie

Jednostronnie

Jeśli chcesz uwydatnić jakiś element swojego wydruku, np. logo – możemy je punktowo polakierować z jednej strony.

Dwustronnie

Dwustronne lakierowanie pozwoli Ci uwydatnić wybrany element wydruku – logo firmy lub tytuł.

Ulotki składane

To zdecydowanie bogatsza opcja. Może to być składany mimo folder lub typowa ulotka informacyjna. Możesz umieścić tam ważne informacje o firmie, wygodnie i czytelnie zaprezentować menu restauracji, zachęcić klientów opisem usług.

Korzyści:

  • elegancki wygląd
  • łatwe przekazywanie większej ilości informacji

foldery reklamowe

broszury informacyjne

oferty i cenniki

menu restauracyjne

Sukces zaczyna się od zamówienia

By zarobić na ulotkach, trzeba je najpierw zamówić.

Dostępne formaty

A7

700 x 400 mm

A5

700 x 400 mm

A3

700 x 400 mm

Własny format

700 x 400 mm

A6

700 x 400 mm

A4

700 x 400 mm

DL

700 x 400 mm

A7

To maleńka ulotka, przypominająca rozmiarem wizytówkę. Idealnie sprawdzi się jako promocja kuponu rabatowego lub bonu na zakupu produktu lub usługi.

A6

To ¼ standardowej strony A4, jaką wkładasz do drukarki. To więcej możliwości na prezentację menu w podręcznym i łatwym do przechowywania rozmiarze.

A5

To rozmiar potocznie zwany „zeszytowym”. Możesz wygodnie przedstawić informacje o firmie oraz listę produktów i usług. To również dobry rozmiar na małą, składaną ulotkę.

A4

Najbardziej popularny rozmiar kartki papieru, dokładnie taka, jaką wkładasz do drukarki. W ulotkach wykorzystywania głównie w wersji składanej. To duże możliwości prezentacji oferty, informacji o firmie oraz usługach.

A3

To bardzo duży format, wielkości dwóch standardowych kartek A4. Dobra do produkcji składanego folderu lub małego plakatu.

DL

W tym formacie zazwyczaj spotyka się koperty. To jakby kartka A4 złożona na 3 części. To rozmiar często wykorzystywany w produkcji folderów lub ulotek.

Własny format

Jeśli nie znalazłeś pasującego Ci formatu, chętnie przygotujemy ulotki w wybranym przez siebie, dowolnym formacie.

Dostępne papiery

Kreda błysk

OFFSET

Kreda mat

Inne papiery

Kreda błysk

To powlekany, błyszczący papier, nieco grubszy niż zwykła kartka papieru o gładkiej, miłej w dotyku powierzchni. Dobrze wydobywa kolory, jednak może odbijać światło.

Kreda mat

To powlekany, kredowy papier o matowym wykończeniu, o gładkiej, miłej w dotyku powierzchni. Jest nieco grubszy niż standardowa karta papieru i nie odbija światła.

Offset

To papier niepowlekany, o grubości standardowej kartki papieru o matowej, chropowatej powierzchni. Zdecydowanie najtańszy. Dobrze absorbuje tusz.

Inne papiery

Tutaj przykładowy tekst opisujący 

Dostępne gramatury

80g - 115g

170g - 200g

130g - 150g

250g - 350g

80g - 115g

To standardowa grubość zwykłej kartki papieru. Przy dużej ilości kolorów i zadruku może być zbyt cienki. Dobry do drukowania prac i dokumentów.

130g - 150g

Papier nieco grubszy niż standardowa kartka, w dotyku wzmocniony. Dobrze nadaje się do wydruku ulotek. Dobrze absorbuje tusz, nie przecieka, jest sztywniejszy i bardziej trwały.

170g - 200g

To papier ozdobny, dość sztywny, nie łamie się. Często używany do kartek z życzeniami. Świetnie nadaje się do wydruku wizytówek.

250g - 350g

To gruby, sztywny papier ozdobny, wykorzystywany najczęściej do wydruku pocztówek i wizytówek. Nie łamie się, ma grubość tekturki.

Dostępna kolorystyka

4/4 CMYK dwustronnie

4/0 CMYK jednostronnie

4/4 CMYK dwustronnie

Jeśli wybierzesz ten wariant, wydrukujemy Twoją ulotkę dwustronnie, w pełnym kolorze.

4/0 CMYK jednostronnie

Taki produkt będzie zadrukowany z jednej strony, druga strona pozostanie niezadrukowana.

Dostępne foliowanie

Folia błysk

Folia Soft Touch

Folia mat

Folia Anti Scratch

Folia błysk

Po wydrukowaniu, Twoje ulotki pokryjemy dwustronnie błyszczącą, przezroczystą folią. Dzięki temu druk będzie bardziej wytrzymały i odporny na rozdarcia. Nadaje błyszczący efekt.

Folia mat

Po wydrukowaniu Twoje ulotki pokryjemy dwustronnie matową, przezroczystą folią. Druk stanie się bardziej wytrzymały na uszkodzenia i rozdarcia. Opcja często wykorzystywana przy wydruku folderów i okładek. Nadaje matowy efekt.

Folia Soft Touch

Zadrukowaną ulotkę, folder lub okładkę pokryjemy specjalną folią, która wydaje się miękka w dotyku. Jest bardzo elegancka.

Folia Anti Scratch

Matowa folia o wysokiej wytrzymałości. Wydruk pokryty tą folią jest odporny na uszkodzenia i zarysowania.

Dostępne lakierowanie punktowe

Jednostronnie

Dwustronnie

Jednostronnie

Jeśli chcesz uwydatnić jakiś element swojego wydruku, np. logo – możemy je punktowo polakierować z jednej strony.

Dwustronnie

Dwustronne lakierowanie pozwoli Ci uwydatnić wybrany element wydruku – logo firmy lub tytuł.

Gdzie działają ulotki?

By zarobić na ulotkach, trzeba je najpierw zamówić.

Lokalnie

Restauracje i lokalne usługi notują jedne z najlepszych wyników kampanii ulotkowych. To idealne medium, by dać się poznać w okolicy.

Na targach

Targi mijają i łatwo zapomnieć, z kimś się rozmawiało. Dobrze jest wrócić wtedy do ulotki z zapisanym numerem telefonu — do Twojej firmy.

Na spotkaniu

Ulotka wręczona na spotkaniu mówi klientowi „pomyśleliśmy o tym, byś miał wszystkie zalety tej oferty pod ręką o nas pamiętał. Do usłyszenia!

Galeria ulotek

Przykłady ulotek, które działają i sprzedają.